Pamiec i podkrecanie

Autor: Krzysiek (mazzi_at_simplusnet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 15:40:29 MET

Mam pytanie dotyczace podkrecania pamieci.
Mam w swoim komputerze pamiec Elixir 512MB DDR400 i procka Athlon XP Barton
2600+ FSB333MHz (zablokowany mnoznik)
Kiedy probuje podkrecac FSB przyspiesza takze taktowani pamieci. I teraz mam
problem - bo w instrukcji plyty glownej (Epox 8KRA2I - KT600) jest wyraznie
zaznaczone, ze plyta obsluguje "Asynchronous FSB/Memory for overclocking, a
podrecanie jak mi sie wydaje "asynchronous" nie jest :-/
Mimo wszystko jak mi poradzicie? Czy mam zmniejszyc taktowanie pamieci do
DDR333 i wtedy podkrecac FSB aby osiagnac 400MHz, czy lepiej zostawic DDR400
i "grzac" pamiec
powyzej 400 MHz do oporu???

Z gory dziekuje za wszystkie wpisy.

Krzysiek.