Re: Pamiec i podkrecanie

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 16:18:30 MET

> Mimo wszystko jak mi poradzicie? Czy mam zmniejszyc taktowanie pamieci do
> DDR333 i wtedy podkrecac FSB aby osiagnac 400MHz, czy lepiej zostawic
DDR400
> i "grzac" pamiec
> powyzej 400 MHz do oporu???
>
> Z gory dziekuje za wszystkie wpisy.
>
> Krzysiek.

Witam. Jam posiadam AMD Bartona 2500 +, oraz płytkę Epox 8RDA3I oraz 2 x
Kingston 256 PC 400 CL3. Mam tak że taktowanie ramu mam ustawione na auto i
przy "nowminalnych ustawieniach CPU - czyli na 166 FSB (333) pamięci
automatycznie ustawiają sie na tryb synchorniczny czyli chodza na 333Mhz i
przełączają się na CL2,5. Jak podniosę procka na 200 FSB (400) to
automatycznie pamięci przestawiają mi sie na tryb PC 400 z CL3 -czyli tak
jak faktycznie mają. Myślę że ustawienie ich w biosie na ryb auto zamiast
SPD będzie najlepszym rozwiązaniem. Uważam że najlepsza wydajność na nForce2
występuje w trybie synchoronicznym. Jak jestm w błędzie to mnie poprawcie.
Pozdrawiam