Re: Gigabyte 8IPE1000L - opinie

Autor: Paweł (xinter_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 15:46:06 MET

Miałbym do Ciebie prośbę... mógłbyś podłączyć słuchawki do tej karty
muzycznej zintegrowanej z płytą i sprawdzić, czy nie będzie słychać trzasków
w momencie jak będzie czytało z dysku albo jak będziesz jeździł myszką?
Byłbym Ci bardzo wdzięczny gdybyś mógł sprawdzić... z góry wielkie dzięki

pozdrawiam
Paweł