Re: komputer a domowa instalacja elektryczna

Autor: racjonalista (pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 15:31:05 MET

Użytkownik "Tygrysek"

> Jasne.
> Mam w domu bezpieczniki zwarte na krótko i wszystko działa.
> I zawsze działało. A w samochodzie poziom oleju poniżej "min"
> i silnik się nie zaciera. I nigdy się nie zatarł.
>
> Ludzie - opamiętajcie się troszkę :-)

Bardzo mozliwe ze masz racje i powininem wyzerowac gniazdko.
Ja tylko zwracam uwage na to, ze kolega T. napisał:

"Gniazdko MUSI być wyposażone w kołek zabezpieczający"

A ja mam peceta od 13 lat (nie tego samego rzecz jasna) podpietego do
gniazdka bez bolca i chodzi bardzo dobrze, nie kopie i generalnie jest git.
Wiec wcale nie "MUSI" a co najwyzej "powinno".
Wszystko jasne?

--
sciskam prawice,
Paweł