Re: komputer a domowa instalacja elektryczna

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 13:22:58 MET

> > Mnie nie kopie. I nigdy nie kopal.

Jasne.
Mam w domu bezpieczniki zwarte na krótko i wszystko działa.
I zawsze działało. A w samochodzie poziom oleju poniżej "min"
i silnik się nie zaciera. I nigdy się nie zatarł.

Ludzie - opamiętajcie się troszkę :-)

> ..mnie tez nie kopie. Mialem bolec ale jako ze caly uklad
> byl spiety z TV a do niego wpieta kablowka to wiecznie z
> glosnikow dobiegal odglos burczenia. Po wielu roznych
> kombinacjach i nawet uszkodzeniu wejscia S-VHS telewizora
> zrezygnowalem z bolca i jest ok. Oczywiscie stosuje listwe
> zasilajaca z zabezpieczeniami.

A ten bolec był rzeczywiœcie uziemieniem? Bo nie raz spotykałem
się z liswš z bolcem wpiętš do gniazdka bez bolca i użytkownik był
œwięcie przekonany że ma komputer poprawnie uziemiony...

PS.
Pomijajšc względy bezpieczeństwa - zdarza się że brak bolca
zerujšcego jest przyczynš niestabilnej paracy komputera: zwiechy,
restarty i inne tego typu cuda.

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Asus A7N8X Deluxe | AMD Barton 2500+ | 1GB DDR333 Dual Channel  | WD Caviar
80GB WD800JB | Seagate SATA 120GB ST3120026AS | Liteon LTR-52246S | Prolink