Re: Jak podłączyć telewizor do kompa?

Autor: Darek (interdarekb_at_[bez_spamu)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 15:23:40 MET

Użytkownik "Kowalski Korwin" <korwinb_at_poczta.onet.pl> :

> Kabel musi być cinch - cinch takie wyjście powinieneś mieć w swojej
karcie
> grafiki. a nazywa się composit

---
Kabel cinch mogę podłączyć do TV-OUT grafiki? Naprawdę?
Myślałem iż musi być inna końcówka. Jak to w końcu jest?
>     S-Video to co innego ale jak masz wyjście z karty s-vide a w
telwwizorni
> cinch to tez nie problem można kupić i taki kabelek
> S- video cinch ale trzeba zamontować kondensatorek.
---
Nie wiem czy ma S-Video w grafie. Nie wiem jak to wygląda.
Wiem tylko iż mam TV-OUT w grafie. Czy S-Video a TV-OUT to to samo?

--
Oczywiście, chciałbym aby grały głośniki Creative zamiast tych w
telewizorze.