Re: zakup komputera w MEDIAMARKT

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:57:48 MET

Użytkownik "el(k)a" <es2460_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Panuje opinia, że komputerów nie należy kupować w hipermarketach. A
przecież
> nie mam żadnej pewności, że kupiony w innym sklepie będzie sie różnił od
> tego z hipermarketu. Na co w związku z tym zwrócić uwagę kupując sprzet w
> MEDIAMARKT?

Moim zdaniem lepiej sobie złożyć samemu (to znaczy nie fizycznie tylko
dobrać komponenty:)). Dokładnie obejrzeć sprzęt w sklepie co wrzucili i czy
aby na pewno dokładnie to co się chciało. Sprawdzić wszystko i dopiero
płacić i odbierać. Ja w każdym razie nie wyobrażam sobie innej sytuacji.
Takie branie kompa w ciemno może czasem mieć naprawde przykre konsekwencje
choć na pewno można znaleźć sporo przykładów, że ktoś wziął i nie narzeka.
Ja jednak osobisćie bym nie ryzykował.