Re: Jak podłączyć telewizor do kompa?

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:53:22 MET

Użytkownik Darek napisał:

> To znaczy telewizor ma gniazdka cincze, które są podłączone ze starym
> magnetowidem.
> Ponadto kabel z kablówki wchodzi bezpośrednio do magnetowidu.

Sygnał z kablówki idzie kablem antenowym do video, a potem cinchami do
TV tak? No to podłącz przez cinch, albo od razu do TV (wtedy czeka cie
przełączanie kabli), albo jeśli magnetowid ma wejście cinch to do niego.

> Nie wiem co to jest euro i S-video. Ale raczej czegoś takiego nie ma ten
> telewizor.
> Jak wyglądają te wejścia?

S-video - małe, okrągłe, cztero pinowe
Euro - duże, prostokątne z jednym krótszym bokiem ściętym.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk