Re: upgrade Bios w Asus A7V600

Autor: CALL (gta100_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:56:01 MET

> posiada. poszukaj pozycji Q-FAN, i tam masz mnozniki od 10/15 do 15/15.
> (chyba wczesniej trzeba wejsc w hardware monitor)

niestety tej opcji nie mam w Biosie dlatego pytalem o ewentualny upgrade.
Ale już wiem że na 90 % tej opcji plyta w ogole nie posiada. Sprawdzałem
szczegółowo specyfikację. W instrukcji plyty w biosie jest ten Q-Fan, ale w
w Biosie rzczywistym nie ma a w spcyfikacji nie ma slowa o tym w
przeciwieństwie do innych plyt gdzie opcja ta jest wyraźnie podana. Chyba że
płyta posiada ale nie ujęto tego tam gdzie trzeba, a to można by bylo
sprawdzić upgrejdując bios.