jaka obudowa mini tower?

Autor: w.p. (ptaku2_wywalto_at_tlen.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:21:57 MET

szukalem porzadnej obudowy mini tower. Podobala mi sie ta:
http://www.angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=61

Ogolnie chialbym zmienic na cos czarnego dobrej jakosci i mini. Niestety
ze wzgledu na duzy dysonans czerni obudowy oraz najczesciej stosowanego
koloru w CD (kosc sloniowa tak to sie chyba to nazywa) oraz z faktu ze 3
  sloty duze i 2 male (na CD, CD-RW, DVD, kieszenie, floppy) sa mi
zbedne poza miejscem na CD - to pomyslalem ze potrzebuje czegos mini z
dzwiczkami. Niestety - w pokaznej ofercie firmy Chieftec nie ma zadnej
tego typu obudowy . Albo mini bez dzwiczek na dodatek ze szczelina na
floppy (nie mam czegos takiego), albo midi - przy moim minimalistycznym
podejsciu przerost formy. Jest jeszcze barebone.. ale nie za te
pieniadze....

Jakies rady?

w.p.