Re: Komputer Pilnie Kupno !!! POMOC

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.prl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 12:10:25 MET

> Chce kupic komputer tylko do karaoke. Najlepiej pasuje mi jakis laptop,
albo
> apple potrzebuje w tym komputerze tylko karty z TV-Out a reszta moze byc
> beznjadziejna ile mnie to wyniesie cenowo.

Ja robie karaoke 2x w tygodniu.

P3 800, 512 RAMu SB Live
GF2 TV-OUT.

Taki komputer nie jest niezbędny jednak, na co należy zwrócić uwage ??

- Koniecznie dobre MIDI. Niby da się programowe, ale dobre sound fonty
brzmia prawie jak prawdziwe instrumenty, więc warto zainwestować w SB Live.

- Dobry TV-Out. Na radku jest duzo lepiej niz na GF2 MX.
-Bardzo stabilny, dobra płyta