Re: bios rom checksum error

Autor: Ghost (ghost0_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 11:35:51 MET

> Mam problem z komputerem. Przy restartach dosc czesto ( szacuje, ze 40 -
> 50% przypadkow ) pojawia mi sie blad 'bios rom checksum error', prosba o
> wlozenie dyskietki do stacji, itd. Problem nie wystepuje podczas wlacznia
> komputera, jedynie przy restartach. Komputer to:

> Problem nie wystepuje, gdy procesor chodzi na magistrali 100 MHz, czy to
> ten athlon, czy wczesniej przez krotki czas Duron 750.

Witam,
'bios rom checksum error' - blad ten jest przewaznie wyswietlany w przypadku
resetowania biosu

Sprawdz baterie podtrzymujaca bios oraz pamieci; to ze przeszly testy to
plus ale jednak i czasem sa nie hallo, masz 2 kosci to wyjmuj jedna i zobacz
potem je zamien, a najlepiej pozycz od kogos i sprawdz wtedy, to bedziesz
wiedzial czy to nie pamiec;

--
******* ghost0malpao2.pl ***************
** PIV1,6A GHz, ABIT BD7, 256 DDR/266, IMPET 300W **********