Re: ABIT BE6-II - pytanie o duze dyski

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 11:36:37 MET

Użytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisał w
wiadomości news:fm9n40d3jt51jevs29noaklrjfjr3hqfqe_at_4ax.com...

> to bardzo zla wiadomosc. dzieki.

HPT 370 Moze być 48 bitowy . Jest dostępna wersja biosu kontrolera z obluga
48 Bit LBA. jezeli Abit nie udostepnił bisosu do plyty ze zintegrowanym
Biosem kontrolera w wersji 2.34 (do wiekszosci płyt jest - a na pewno do
nowszych), to mozna takiego zaniegu dokonac własnoręcznie. Wystarczy
sciagnąc ze strony Highpointa odopwiedni bios do kontrolera + najnowszy bios
od Abita. Potrzebnu jest takze edytor biosu ctbios do znalezienia w necie.
Uwaga proces nie jest prosty i trzeba wiedziec co sie robi bo mozna zrobic
krzywdę sprzętowi ale nie jest trudny i mozna znależć opis w sieci ( ja
kiedyś znalazłem po włosku :) screeny były wystarczająco czytelne).
Awardbios ma budowe modularna zamienia się tylko moduł biosu kontrolera w
pliku biosa płyty i flaszuje nowy .. no i płyta widzi teraz duże dyski
twarde

Pozdrawiam