Re: Problem Windows XP + zwis przy wlaczeniu kompa

Autor: jul (jul.nospam_at_jul.nospam)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 21:49:58 MET

Fri, 5 Mar 2004 19:30:13 +0100, na pl.comp.pecet, Geralt napisał(a) w
wiadomości <news:c2agvo$vrt$1_at_charlie.news.tkdami.net>:

> Slabo mi sie robi na mysl o tym, ze musze reistalowac system i wszystkie najbardziej potrzebne programy
> i pozniej czyszczenie starych smieci.

Jako laik masz dobrą intuicję :)
Moje doświadczenia wskazują, że najlepsze co można zrobić w podobnych
wypadkach (o ile nie masz jasnego wskazania na przyczynę) to przeinstalować
windowsa i najlepiej od razu z windowsupdate.microsoft.com wgrać łatki. To
eliminuje 90% problemów. Co innego, gdybyś pisał o linuxie.

> To caly dzien babrania sie ;).

I znowu masz rację :(

Ale jak nie chcesz reinstalować windowsa to spróbuj zaktualizować BIOS i
wypróbować kilka różnych wersji sterowników nvidii - nie zawsze te
najnowsze są najlepsze, zwłaszcza, że w najnowszych wersjach zwykle
poprawia się kod dotyczący najnowszego sprzętu (przy okazji pogarszając
fragmenty dotyczące starszego).