Problem Windows XP + zwis przy wlaczeniu kompa

Autor: Geralt (przemyslaw26_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 19:30:13 MET

Witam!

Od jakiegos czasu mam nastepujacy problem.

Jesli wylacze na jakis czas komputer i pozniej wlacze, to wszystko normalnie
sie wczytuje. Pojawia sie ekran logowania do windowsa. Wlogowuje sie i kiedy
jest wczytywanie programikow i 'ikonek' "na dolny pasek" windowsa, nagle
wyskakuje niebieski ekran, w ktorym pisze o problemie z sterownikiem nvidia
(jesli to wazne to sprobuje podac wiecej info o tym potem). Nastepuje
zrzucanie pamieci na dysk a nastepnie restart komputera. Po restarcie i
ponownym zalogowaniu sie wszystko juz jest ok. Uzywam sterownika z
oficjalnej strony 53.03. Mam karte GeForce 4 MX 440 (o ile pamietam kod
karty :) ).

Poza tym ostatnio windows pracuje mi mniej stabilnie zdarzaja mu sie czasem
smoczynne restarty, badz zawieszenie eksploatora, jednak nie jest to jakos
bardzo czesto. Kiedys to nie wystepowalo.

Podejrzewam (jako laik) albo jakis "zimny lut", albo za male napiecie w
zasilaczu. Moze cos wie co moze byc przyczyna. Slabo mi sie robi na mysl o
tym, ze musze reistalowac system i wszystkie najbardziej potrzebne programy
i pozniej czyszczenie starych smieci. To caly dzien babrania sie ;).

Geralt