Może ktoś chce

Autor: atomiz (atomiz_at_op.pl-nospam)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 21:40:37 MET

. . . zamienić laptopa na komputer stacjonarny.
Mam do zaoferowania:
- super stabilna płyta główna ASUS A7V600 (VIA KT600, 8xUSB 2.0, AGP 8x,
S-ATA, LAN 3COM 1Gbps, cyfrowe wyjście audio, audio 6 kanałów), idealna do
podkręcania - podobno można wycisnąć 2,4GHz na procku który mam aktualnie
(osobiście nie robiłem tego ponieważ zależy mi głównie na stabilności
systemu),
- procesor AMD Duron 1,6GHz,
- wiatrak Zalman 7000 Al-Cu (praktycznie niesłyszalny),
- RAM 512MB w jednej kości,
- grafika ATI Radeon 7500 64MB + wyjście video,
- zasilacz 300W,
- flop,
Wszytko w pięknej obudowie Lian-Li PC52 silver - całkowicie aluminiowa z 2
wiatrakami.
Monitor Philips 105E (1024 x 768).
Całość w stanie idealnym na gwarancji ! ! !

Potrzebuję ten zestaw zamienić na laptopa Compaq Evo N610 z dowolnym
procesorem w stanie także idealnym, może być bez HDD i wystarczy napęd CD.

--
pozdrawiam - atomiz
Przy odpowiedzi usun "-nospam"