Re: Audigy2 6.1 vs 7.1

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 11:31:07 MET

Użytkownik "Wiesław Lubas" <vieniu_at_math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości

> "von_Kowal" <von_Kowal@(at)poczta.usun_to.onet.pl> wrote in message
> >

> Drogi kolego , czy umiesz czytac _ze zrozumieniem_ to co SAM napisales?
>
> "(tj pod plastikową obudową gniazda) styki są a jakże metalowe
....zwyczajne
> szare blaszki."
>
> plastikowa obudowa -> jej wewnetrzna powierzchnia -> zewnetrzna
powierzchnia
> gniazda. Czyli wnioskuje z tego ze plastik ma tu kontakt z metalem.
Miejsca
> na kontakt metal-metal brak.

Jak na studenta Politechniki Poznańskiej to jest kolega bardzo ograniczony
.... Obudowa NIE MUSI sczelnie osłaniać styków, ma ona formę puszki. W
srodku gniazda jack sa dwie blaszki ktore sa zamocowane sprężycie ( czyli
musza miec wolna przestrzeń ze wzgledu na jedeń stopień swobody). Nigdzie
nie pisałem o jakis zewnętrznych .. wewnetrnych powierzchniach te teksty są
spowodowane jakimis zwidami w Panskim mysleniu. Plastik nie ma kontaktu z
metalem ... Styki śa mocowane do laminatu karty podobnie jak obudowa. Coż
brednie w stylu miejsca na styk metal metal brak mnie rozłozyły .... w koncu
to jest gniazdo elektryczne i faktem jest że działa .... więc jest tam
kontakt metal metal ... zapewniany przez spręzyste styki

> A poza tym jesli pozlacane styki nie sa _metalowe_, to ja wysiadam. Moze
> zloto z plastiku teraz robia gdzies na Tajwanie?

Nie totalny idiota ... nie wiem czy tak trudno zrozumieć moj post ...
chodzi o to że styki nie są w rzeczywistości pozłacane .. śa wykonane ze
zwykłej tandetnej blaszki .... pozłacany jest tylko pierścien wokól gniazda
od zewnątrz. jest on tam tylko dla picu w miejscu gdzie nie jest realizowe
żadne złacze elektryczne. Za to w miejscu prawdziwego połaczenia są zwykłe
blaszki czyli nie ma tam mowy o poprwionym przewodnictwie i odporności na
utlenianie styków ( czyli zamiast namiastki profesinalizmu .. jest wielki
pic).

Proponuje juz nie klecic więcej bredni z Pańskiej strony ... krowa by juz
zrozumiała