Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: 666 (j666_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 11:35:36 MET

No to mogę od Ciebie tanio kupić ten 107B, akurat potrzebna mi 17'' :-)
JaC

> Karta ta sama co była (Radek 8500, ATI), rozdzielczosci probuję różne, im
wyższa tym gorzej, skalibrowałem najlepiej jak się dało, zakłóceń raczej nie
ma, bo stary monitor w tym samym miejscu stojąc, dawał obraz idealnie ostry,
aż przyjemnie było oko zawiesić (teraz stary stoi pół metra obok, podłączam
je na zmianę i utwierdzam się w rozpaczy)...