UPS zle trzyma mi napiecie ?

Autor: Fantom (szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 09:34:35 MET

Mam problem z UPSem. Mam APC Smart 1000. Jest na nim podlaczonych kilka
urzadzen (2 komputery, modem DSL, i switch 3COM). No i jak jest zanik
napiecia, to UPS sie przelacza i wszytsko dziala bez problemu oprocz
switcha. A mianowicie gasnie on na 1-2 sek i rusza znowu. Jest on zasilany
jeszcze nie na 220v a jakis ma wlasny maly zasilacz. Dlatgo sie dziwie i nie
wiem co sie dzije. Teoretycznie UPS przelacza bardzo szybko bo nic innego
nie pada. Dodatkowo w takim anwet zasilaczyku sa jakies kondensatorki itp
ktore jeszcze powinny troche to podprostowac. Co jest nie tak ??

Fantom
ps. ta sekunad wylaczenia jest dla mnie bardzo istotna, bo progrma na ktorym
sie pracuje w wielu przypadkach gubi polaczenie z baza danych