Re: UPS zle trzyma mi napiecie ?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 14:33:00 MET

"Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> wrote
> Mam problem z UPSem. Mam APC Smart 1000. Jest na nim podlaczonych kilka
> urzadzen (2 komputery, modem DSL, i switch 3COM). No i jak jest zanik
> napiecia, to UPS sie przelacza i wszytsko dziala bez problemu oprocz
> switcha. A mianowicie gasnie on na 1-2 sek i rusza znowu. Jest on zasilany
> jeszcze nie na 220v a jakis ma wlasny maly zasilacz. Dlatgo sie dziwie i
nie

Nie sadze, zeby to bylo to, ale czy ten switch nie jest podlaczony do niazda
UPSie, ktore nie ma podtrzymanaia, a jest tylko filtrowane (takie specjalne
do drukarek laserowych). Nie znam tego modelu, wiec moze wogole takiego
gniazda nie miec, ale... warto sie spytac:) A noz to jest to:)

Janusz