Re: Krótka obudowa do PC

Autor: alahard (alahard-no_at_sp-am-interia.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 09:32:06 MET

> [ciach!]
>
> wejdź na chieftec.pl i tam kliknij w link sklepu... niepamiętam teraz
> nazwy... poszukaj tam, może coś znajdziesz... ale ceny dość kosmiczne
> imo...

Poniewaz zwykle kupowalem enlight-y, chieftec mnie cenowo nie zaskoczy ;-)
Ale chieftec-i to chyba najwieksze kolumbryny jakie widzialem - ci to
dopiero nie przejmuja sie rozmiarami...
Juz chcialem kupic w koncu jedynego malego enlight-a jaki mi by pasowal
(430cm dlugosci) to okazalo sie ze nie maja go juz w ofercie.
Niestety w tej sytuacji zostal mi chyba tylko mode com line I czy jakos
tak ktory ma 435 mm

Marek