Re: Canon i350 - proszę o opinię

Autor: Dariusz (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 21:21:57 MET DST

chairon <chairon@[spam]interia.pl> napisał(a):

> Czy sugerujesz, że lepiej wypadają zamienniki?
    Jak przeszedłem na zamienniki od Canona poprawa jest znaczna, a
ekonomicznie jak 1do 10 ( Xerox ).

> Ależ skąd :-)
> Jednak sama świadomość, że coś takiego może się zdarzyć jest wystarczająca
> by spędzić sen z powiek.
    Nie zasychją chyba tylko laserówki.

> Wszyscy pisali o konieczności wymiany głowicy na nową i związane z tym
> koszty. Czy mam przez to rozumieć, że tak naprawdę wymiana nie jest w takim
> wypadku konieczna? Próbowałeś już kiedyś czegoś takiego i zakończyło się
> powodzeniem?
  Wielokrotnie przetykałem głowicę w Canonach ( 2000, S400 no i w moim X-xie
). W jednym ze znajomych Canonów S400 padła głowica ( producent podaje
żywotność na 5000 cz-b i 3000 kol. wydruków o jakimś tam pokryciu ), ta
wydrukowała sporo na zamiennikach ( kilka kilo stron o normalnym pokryciu ),
nowa drukarka kosztowała w swoim czsie 450-500 zł, nowa głowica 250-270 teraz
( ja trafiłem za 220 ) z kompletem orginalnych tuszy o wartości ok.180 zł.
  Pzdr
Dariusz