Re: Canon i350 - proszę o opinię

Autor: chairon (chairon_at_[spam)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 00:56:56 MET DST

Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał(a):

> W Epsonach chyba bardziej ( ale mogę się mylić ), a orginalne
> tusze w moim Xeroxie C6 jeszcze szybciej.

Czy sugerujesz, że lepiej wypadają zamienniki?

> Czy mały kolorowy wydruk testowy zapobiegający wysychaniu raz na
> tydzień to dużo?

Ależ skąd :-)
Jednak sama świadomość, że coś takiego może się zdarzyć jest wystarczająca
by spędzić sen z powiek.

> W Canonie bezproblemu wyjmiesz głowicę żeby ją odetkać gorącą
> wodą ( skuteczne ) a spróbuj to zrobić w Epsonie.

Wszyscy pisali o konieczności wymiany głowicy na nową i związane z tym
koszty. Czy mam przez to rozumieć, że tak naprawdę wymiana nie jest w takim
wypadku konieczna? Próbowałeś już kiedyś czegoś takiego i zakończyło się
powodzeniem?

--
chairon