Re: Ktorego notebooka za 2500pln?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 21:18:59 MET DST

Proces "ToMeK.sZ" <tszklars_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Zorientowalem sie ze za taka cene mozna miec:
> 1. IBM T20, PIII 700MHz , 256MB RAM, 20GB HDD, DVD, graf. 8MB, bateria max.
> 3h
>
> 2. Fujitsu-Siemens LifeBook E, PIII 850MHz, 256 RAM, 20GH HDD, DVD, graf
> 16MB, bateria 1,5h

Ja bym polecil jeden z tych dwoch ze wskazaniem na pierwszy. Jest
najbardziej popularny i w razie czego stosunkowo latwo znajdziesz kogos,
kto mial z tym doswiadczenia.

> ew. jakiegos DELLa C600 ale z duzo slabszym osprzetem - dlaczego delle sa
> takie drogie?

Nie wiem dlaczego notebooki DELL sa drogie (poza popularnoscia i niezlym
marketingiem, ale to w Stanach ?), ale desktopy sa drogie tylko z powodu
marki IMHO.

> Czy bede mial na ktoryms problemy z driverami lub instalacja linuxa?

Na kazdym mozesz miec ! Wiem, ze z tym IBM wielu osobom sie udalo, nie
bezbolesnie. Przed zakupem jakiegokolwiek modelu radze w Googlach wpisac
jego dokladny symbol i "linux", powinien wyskoczyc jakis opis bojow z
tymze. Polecam tez http://www.linux-on-laptops.com

Najwazniejsze w przypadku linuxa sa konkretne podzespoly, na szczescie
mozna zmusic do pracy tez rozne wynalazki typu winmodem itp.

Driverow windowsowych szukaj tez do konkretnej karty, moze byc innego
producenta, np. do Della driver Toshiby. Zawsze cos znajdziesz.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze