Re: Przepraszam czy ktos tu jest jasnowidzem? :-) (dot. sprzetu)

Autor: Beblok (beblok_at_space.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 18:52:27 MET

Dnia Wed, 3 Mar 2004 14:02:14 +0100
"Tygrysek" <ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl> wyslal(a) posta o takiej tresci:

>Pozwole sobie potwórzyć:
>"Nie szukaj prostego wytłumaczenia na zachowanie się sprzętu zawierającego
>miliardy tranzystorów i jeszcze więcej bitów danych"
Nie szukam prostego wytlumaczenia. Jednak zawsze musi jakies byc :-)

>A skąd ta pewność?
Pewnym nie mozna byc niczego jednak co ma zasilacz do owych programow?
Moze na zasilaczu jest napisane ze nie obsluguje przegladarek
internetowych i jeszcze innych programow..... Hmmmm musze to sprawdzic
:-)

>Przy okazji:
>1. "Moge szpilac w sieci jak dlugo chce " - przetłumacz na polski :-) Bo nie
>za bardzo rozumiem, czy te problemy występują tylko podczas korzystania z
>internetu czy tylko odczas używania OE i DC (dla mnie to nie to samo...)
Jak juz wczesniej napisalem, problem wystapuje jedynie podczas
korzystania z przegladarek internetowych i DC a "szpilac w sieci"
znaczy grac w gry przez internet. Dla jasnosci - Korzystajac z GG i
Yachoo Messenger'a bedac podlaczony do internetu zadnych objawow nie
zauwazylem :-)

>2. Jaki ten nowy zasilacz?
ATX Codegen 300W Model 300 X1

>3. Czy modem do neostrady jest USB ?
Modem SpeedTouch podlaczony do USB

>4. Czy modem jest zasilany z tego samego gniazdka (a ściśle mówiąc z tej
>samej fazy) co komputer?
Owszem, tak jak inne urzadzenia podlaczony jest do listwy zasilajacej.

Pozdrawiam