Re: Przepraszam czy ktos tu jest jasnowidzem? :-) (dot. sprzetu)

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 14:02:14 MET

> Wiec dlaczego komp zachowuje sie tak tylko w przypadkach opisanych w
> powyzszym poscie??

Pozwole sobie potwórzyć:
"Nie szukaj prostego wytłumaczenia na zachowanie się sprzętu zawierającego
miliardy tranzystorów i jeszcze więcej bitów danych"

>Gdyby to byl zasilacz to dzialo by sie to bez
> wzgledu na to co na nim robie :-)

A skąd ta pewność?

Przy okazji:
1. "Moge szpilac w sieci jak dlugo chce " - przetłumacz na polski :-) Bo nie
za bardzo rozumiem, czy te problemy występują tylko podczas korzystania z
internetu czy tylko odczas używania OE i DC (dla mnie to nie to samo...)
2. Jaki ten nowy zasilacz?
3. Czy modem do neostrady jest USB ?
4. Czy modem jest zasilany z tego samego gniazdka (a ściśle mówiąc z tej
samej fazy) co komputer?