Re: jaki skaner

Autor: macminer (macminer-bezsmieci_at_polbox.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 15:59:54 MET

Wiesław Lubas wrote:
> "Maly Rozowy Prosiaczek" <mkl_at_poczta.fm> wrote in message

> najdrozszy Epson na jakiego Cie stac.

Wow! Ta odpowiedź powinna zostać zapisana złotymi zgłoskami (całkiem
serio). Można brać pod uwagę także parę innych firm - zwłaszcza
Microteki. HP unikać ze względu na podły serwis, choć co do jakości i
prędkości skanów, to droższym modelom niewiele można zarzucić.
Plusteków, Musteków itp. unikać jak ognia, choćby nie wiem co o nich
pisały "testy" w prasie komputerowej.

--
macminer aka Maciej Górnicki