Re: Monitor wyświetla zbyt ciemny obraz

Autor: Grzegorz Kapusta (traper_at_cashflow.com.pl_USUN_TO)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 15:57:05 MET

> Mam monitor Hundai 15G+, sluzy mi juz ponad 4 lata i mam takie pytanie.
> Czy monitor sie zuzywa? Jesli tak to jakie sa tego objawy?

Miałem tego gniota, hebla paskudnego. Objawy identyczne jak opisujesz,
widać tylko jasne fragmenty, reszta czarna.

> Co mozeci mi poradzic.

Hm... niewiele. Kupno nowego (ale takiej porady pewnie nie chciałeś).
Tak jak już poprzednicy napisali trochę może pomóc programowe
podciągnięcie współczynnika gamma. Skoro sterowniki (masz najnowsze?)
tego nie oferują, musisz poszukać jakiś soft, który to robi.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta