Re: Wirus

Autor: Artur (kabotyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 16:00:44 MET

> Czy wie ktos co to jest za plik svchost.exe. Gdy go wylaczam system zakoncza
> prace komputera po 60 sekundach. Moj antywirus nie wykrywa zadnych wirusow,
> ale moze cos z nimjest nie tak. W jaki sposob skasowac taki plik skoro jest
> on caly czas w uzyciu a po wylaczeniu jego dzialania system sie wylacza?

To jest plik systemowy zaś scvhost.exe to jest wirus (całkiem niedawno
go miałem, ale łatwy do usunięcia, co prawda coś się wtedy działo z
Antywirusem ale ręcznie nie ma problemu aby go usunąć). Zamienione
literki "c" i "v", plik sie odpala z rejestru a klucz nazywa się
"Microsoft Windows Update" i jest scieżką do pliki scvhost.exe (tego
złego pliku)
A Wracając do svchost.exe to jest plik odpowiedzialny za coś zwiazane z
siecią :)

Pozdrawiam.