Monitor wyświetla zbyt ciemny obraz

Autor: Bartek Szafraniec (szafraniec_at_tlen.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 17:46:19 MET

Witajcie!
Mam monitor Hundai 15G+, sluzy mi juz ponad 4 lata i mam takie pytanie.
Czy monitor sie zuzywa? Jesli tak to jakie sa tego objawy?
Ogolnie podczas pracy z Windows nie widac roznicy, wzystko widac ok.
Problem zaczyna sie wtedy kiedy chce ogladac na komputerze film,
podczas ciemnych scen niewiele widac na eklanie. czy jest jakas
mozliwosc rozjasniania obrazu. Moze jest jakis playerek divx ktory
to obsluguje.
Co mozeci mi poradzic.
Z gory dzięki.
Pozdrawiam serdecznie