Pomocy! - strasznie głośny Seagate 160 Gb SATA

Autor: Przemysław Gembiak (p.gembiak_at_melinski-minuth.com.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 14:03:09 MET

Kupiłem komputer z plytą Abit IC-7.
wraz z dyskiem Seagate SATA 160 GB
Problem w tym że dysk na początku chodzi w miarę cicho ale już po kilku
godzinach pracy
strasznie głośno że aż obudowa prawie wchodzi w rezonans.(słychać do z
odległości kilku metrów)
W serwisie nie mogą sobie z tym poradzić. Najpierw stwierdzili że tak ma być
ale jak
podłączyliśmy obok Seagate 120 SATA i porównaliśmy głośność to okazało się
że jest o wiele cichszy
od 160. (Chyba że pochodziłby kilka godzin i może też byłoby to samo.)
Twierdzą że testują już trzeci dysk i to samo ( nota bene jeden z tych
trzech dysków w międzyczasie padł)
Mam teraz problem bo kupiłem komputer z myślą o cyfrowym magnetowidzie.
A ten magnetowid okazuje się być bardzo głośnym. (celowo wybrałem Seagaty bo
są (przynajmniej były dotychczas)
bardzo ciche.W końcu w sewisie powiedzieli że wymienią mi dysk na taki jaki
sam wybiorę tylko
czy to jest aby wina dysków Seagate czy też może płyty głównej ( kabel już
był wymieniany).
I co mam teraz zrobić. Boje się że wybiorę sobie jakiś inny dysk i będzie to
samo a oni powiedzą że taki pan sobie wybrał.

pomocy!!!!

pozdrawiam

Przemo