Re: Pomocy! - strasznie głośny Seagate 160 Gb SATA

Autor: Dido (www_at_www.com)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 14:34:40 MET

.W końcu w sewisie powiedzieli że wymienią mi dysk na taki jaki
> sam wybiorę tylko
> czy to jest aby wina dysków Seagate czy też może płyty głównej ( kabel
już
> był wymieniany).
> I co mam teraz zrobić. Boje się że wybiorę sobie jakiś inny dysk i będzie
> samo a oni powiedzą że taki pan sobie wybrał.

Jeśli dysk jest głośniejszy od tego co podaje producent to znaczy ze dysk
jest WADLIWY,i prawdopodobienstwo padu takiego dysku jest duze.
Na pewno to nie jest wina plyty glownej ani tym bardziej kabla.

Polecam ci dyski Samsunga z nowej serii SpinPoint,ja mam Samsung SpinPoint
80 GB SP0802N(jest tez wersja serial ATA) i jest rownie cichy jak Barracuda
IV,sluchac go tylko przy starcie systemu jak chcesz cos wiekszego to pomysl
o Samsung SpinPoint 160 GB SP1614N (7200, 8MB cache) ATA/133

Samsung i Hitachi robia tez najcichsze dyski twarde,ale polecam ci te nowe
dyski samsunga - maja 3 lata gwarancji .

pozdrawiam

Dido