Re: podłączenia drukarki, klawiatury do notebooka

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 14:58:12 MET

Użytkownik ela napisał:
> Do których "gniazd" podłącza sie w notebooku drukarkę, mysz i klawiaturę?
> Raz słysze, że do portu szeregowego, innym razem że do równoległego lub USB.
> Jakie w związku z tym "wyjścia" musi mieć notebook aby podłaczyć te trzy
> urządzenia?
>
> ela

Mój notebook ma po prostu gniazdko klawiatury DIN, port szeregowy COM:
(myszka) i port równoległy dla drukarki i do nich właśnie podłączam w/w
urządzenia. Dodatkowy monitor do wyjścia VGA. Nie napisałeś, jakiego
masz notebooka. Mój to kilkunastoletni AT 286 12MHz z 40MB twardym
dyskiem, pewnie od tego czasu zaszły jakieś zmiany :-)

g.