Re: reklamacja dvd rw

Autor: mawo (xyzm440xyz_at_xyzchello.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 17:32:59 MET

> tdk 880n - nie mialem zielonego pojecia, ze to moze zalezec od
nagrywarki -
> http://mojepc.pl/shop/product.php?prid=21599

na nagrywarke nie zalowales pieniedzy a na plyty juz tak ? :)

> czy Ty uwazasz, ze te problemy z nosnikami za pare miesiecy beda
dotyczyc
> tylko dvd rw czy rowniez zwyklych b-brandowych dvd r ??? czy
wszystkie
> dvd platinum sa robione przez ritek-a czy tylko te dvd+r ???

problemy beda dotyczyc plyt na najgorszych nosnikach, niezaleznie czy
to + czy -, czy rw czy tez nie.
co do plyt platinium to nie mam zielonego pojecia na jakich nosnikach
sa minusy. ja zasadniczo nagrywam tylko na '+'. kilka tygodni temu
kupilem pare sztuk i byly to nosniki ricoh. kupilem w tamtym tygodniu
pare sztuk i byly riteki. z tanszymi plytami tak jest, ze nie wiesz na
co trafisz :). proponuje kupic 1 na probe i sprawdzic na miejscu (o
ile to mozliwe) badz w domu jaki to nosnik i jak ok to wrocic i kupic
wieksza ilosc.

--
mawo