Re: reklamacja dvd rw

Autor: shogun (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 16:08:02 MET

mawo z adresu <xyzm440xyz_at_xyzchello.pl> napisał w artykule
S1v0c.143012$174.25847_at_news.chello.at:

> ryzykujesz utrate danych wlasnie nagrywajac na badziewnych plytach w
> stylu esperanza. mimo tego, ze teraz sie czytaja na 99% za kilka
> tygodni/miesiecy bedziesz mial z nimi problemy. szukaj plytek z
> nosnikami ricoh, ritek, mmc, ty. ja na przyklad ostatnio kupilem
> platinum dvd+r na nosnikach ritek'a i bardzo sobie chwale.
>
> a poza tym, napisz jaka masz nagrywarke.

tdk 880n - nie mialem zielonego pojecia, ze to moze zalezec od nagrywarki -
http://mojepc.pl/shop/product.php?prid=21599

czy Ty uwazasz, ze te problemy z nosnikami za pare miesiecy beda dotyczyc
tylko dvd rw czy rowniez zwyklych b-brandowych dvd r ??? czy wszystkie
dvd platinum sa robione przez ritek-a czy tylko te dvd+r ???

dzieki za info :-)
shogun