Re: Sound Blaster Digital czy inny ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 22:31:11 MET

Halo, in news:c1vgct$hdb$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Kowalski Korwin hat
geschrieben:

> Ludzie człowiek pyta o kartę dźwiękową doskonale wie że komputera
> nie kupił dziś rano więc piszę jestem pewien że karta PCI odciąży
> procesor. A czy bedzie szło oglądać filmy to inna sprawa. Moim
> zdaniem wiekszość filmów się da oglądać choć na pewno sa takie
> które nie pójda jakieć divx5cośtam itp

Przeciez nie będę mu ściemniał żeby zmienił kartę muzyczną to obejrzy
filmy bo to nieprawda. Być może pod jakimś specjalnie spreparowanym
Linuxem będzie to chodzić ale nie pod Windowsem. Żeby filmy mykały pod
Windowsem ważniejsza jest wymiana grafiki na jakąś na AGP i przydałby
sie szybszy procek. Co do zmiany karty muzycznej to nie wiem czy w
ogóle ma to jakiś realny wpływ na wydajność komputera.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,