Re: Operating System not found

Autor: M.Muchacki (mattim_at_inf.ap.krakow.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 08:48:23 MET

Musze was rozczarowac - to nie bateria (testowalem na nowej), bios trzyma
wszystkie inne ustawienia oprocz informacji o HD i CD-ROM. Ja juz naprawde
nie mam pojecia co to moze byc a nie chce go dawac do serwisu gdzie mnie
cena uslugi zapewne dobije. Zmienialem tasmy, ustawienia master/slave
zworkami, przepinalem do drugiego kontrolera.. no i nic. Wczoraj wlaczylem
wstal jak gdyby nigdy nic, sprawdzilem mu dysk, uruchomilem AIDA32 - i nic,
wszystoko ok. Zadowolony zrestartowalem kompa i co? - Operating system not
found!! Cholera.. Moze jest jakas dziwna opcja w tym biosie
siemensowsko-phoenixowym? A moze to nie bios? Krasnoludki zlosliwe?

ratunku, Mateusz