Re: dym z płyty głównej po włożeniu ramów

Autor: Yeh (yeh_at_astercity.net)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 21:52:23 MET

> Czy ktoś wie co się mogło spalić i dlaczego ???
> (obsadzone zostały banki 1 i 3, teraz kości są włożone do bank 1 i 2, do
> bank 3 nic nie wkładałem, gdyż to własnie po włożeniu do tego slota
poszedł
> ten dziwny dym)
a nie wpadła Ci jakaś śrubeczka na płyte i została????
widziałem takąakcje..
super sprawa..
ogień prawie a była to śrubka od obudowy...
czy podczas skwierczenia komp sięsam wyłączył??
jełśi nie to odpuścił bym zasilacz.. bo ten by wyłączył kompa..
tak miałem np przy zwarciu na kabelkach zasilających dodatkowe wiatraki..

Zdrówka