Re: Podkr. Celeron i restarty przy wypalaniu...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 02:47:36 MET

On Thu, 26 Feb 2004 01:50:50 +0100, "Sander"
<ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

>Przy takim napięciu i na tyle to śmiem wątpić żeby chodził stabilnie.
Nie dramatyzuj ;-) mialem 2 szt. cel633 rdzen cB0 i smigaly na 910
przy 1.70V, tak wiec nie jest to niemozliwe.

>No i nie ma dziwne.
Trudno sie nie zgodzic.

>Podsnieś napięcie, np. do 2V i sprawdź stabilność,
>np. programem Prime95 z opcją Torture.
Nie noooo zaraz tak z grubej rury.... 2V nie przesadzasz? cB0
nieczesto potrafily chodzic na FSB100, ale te 850MHz nie bylo dla nich
az takim wyczynem. W kazdym razie nie az takim zeby trzeba je bylo
katowac na 2V. Smiem twierdzic ze na ogol 1.85 powinno starczyc.

>Ja bym powiedział że przy większym napięciu.
Proponuje od 3V w gore ;-P

A tak juz mniej kpiarsko ;-) to przyjzalbym sie jak jest ustawiony
stosunek FSB/PCI jesli 1/2 (chyba tak sie da przy tym FSB) to mozliwe
ze napedy sie gubia (jesli potrafia pracowac w UDMA - to prawie pewne)
rownoczesnie jesli dysk to Quantum to nie jest wykluczone ze nie on
jest przyczyna problemow :-)
Popraw mnie jesli przy FSB90MHz nie dalo sie w BX133 ustawic mnoznika
1/2. AFAIR w BE6-2 sie dalo wiec w tej tez sie da.

Przydaloby sie zeby jednak Wojtek doprecyzowal co rozumie przez
obciazenie procesora w win2k i mimo wszystko cos na temat zasialcza.
...I o dysku tez niech wspomni a najlepiej to niech strzeli sobie
sygnaturke z calym konfigiem - bedzie przy okazji "trendy" ;-)

Pozdrawiam
GLide