Re: jakie wnętrze?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 08:43:29 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.bezspamu.pl> wrote:
> Phi, też mi objawienie... Patrzałem kiedyś na listę referencyjną 735,
> było chyba 8 płyt głównych na nim opartych.

ale nie w sensie sukcesu rynkowego - tu akurat chyba wiekszosc tego
wyladowala w k7s5a (no, w sumie to sporo sie tego sprzedalo).

> Niedoróba, i tyle. Dla KT 266/266A było chyba ze 100 pozycji

jasne, ale majac do wyboru 735 czy KT266 biore w ciemno 735, 266A wyszla
jednak chwile pozniej (i jeszcze plotki byly, ze VIA cichcem sie sporo na
kontrolerze pamieci z 735 nauczyla ;)

pozdrawiam,
shadow