Re: jeszce troche marketingu

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 08:44:47 MET

On Thu, 26 Feb 2004 07:44:24 +0100, Jacek B wrote:

[...]
> Ale ile osob/firm zmieni sowje systemy z jakiegos PIII na PIII 1.4 skoro
> dobrze dzilaja na tym co jest?

W serwerze baz danych, lub w serwerze aplikacji procek ma duże
znaczenie. Dostawienie drugiego lub wymiana na szybsze może bardzo
podnieść ogólną wydajność systemu...

> A jak ktos tworzy system to napewno nie wybierze tego procka.

Przecież o tym piszę: facet liczy na "modernizatora".
Mówię Ci, że gdybym miał od nowa stawiać serwer, bo stary się dławi,
wolałbym wydać to 700 zł. Przypuśćmy, że mam system, który działa
świetnie od 3 lat. Ale przybyło użytkowników, i skrypty PHP nie chodzą
już jak trzeba. Ten procesor mi załatwi ten problem znacznie taniej, niż
stawianie nowego serwera. Niech to pochodzi jeszcze ze trzy lata, i
wtedy można z czystym sumieniem wywalić wszytstko w cholerę...

Nikt o zdrowych zmysłach nie kupi tego PIII do nowego systemu, ale na
starych płytach z RAMBUSEM, taki PIII to potwór, i warto go mieć po
swojej stronie ;)

Heh, sprawdziłem na zachodnich serwisach, tam za PIII 1.4 śpiewają sobie
180 GBP. Ponad 1500 zł. To dopiero jest idiotyzm, co ? ;)

http://www.savastore.com/products/product.asp?catalog_name=Savastore&product_id=10224880&pid=45&tid=3

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!