Re: ECS K7VTA3 i dzwiek

Autor: Kot (rumata_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 00:28:10 MET

Użytkownik <danielkos_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wg strony http://www.ecsusa.com/downloads/drivers_k7v.html, plyta k7vta3 ma
> sound na VIA i wlasnie te stery sciagnalem. A karta chodzi na IRQ 5 i jest
> jedyna na tym przerwaniu.

Moja K7VTA3 ma dźwięk na Avance AC'97 i działa bez zarzutu, natomiast jak
wgrałem najnowsze sterowniki Realteka, który tą Avance przejął i miał
kontynuować, dźwięk przestał być słyszalny. Może spróbuj na starszych sterach.
Poza tym K7VTA3 ma różne wersje, ja mam np. 5.0, a były jeszcze do 8.0 różniące
się dość znacznie (włącznie z tym, że BIOS nie pasował).

--
Kot
rumata_at_poczta.onet.pl