ECS K7VTA3 i dzwiek

Autor: dk (dkost_at_usun.to.toya.net.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:43:16 MET

Witam,
Moj kumpel poprosil mnie o przeinstalowanie windowsa, bo cos tam mu sie
skopalo. I teraz za cholere nie moge uruchomic karty dzwiekowej (AC 97,
zintegrowana) na plycie ECS K7VTA3. Instaluje sterowniki najnowsze stery z
ich strony i niby w menadzeze urzadzen widac ja, ale zaden program jej nie
widzi, wywalaja bledy ze nie ma karty dzwiekowej. Oczywiscie jest wlaczona w
biosie. Nie mam juz pomyslow co to moze byc. Ma ktos jakies propozycje.
Konfiguracja:
plyta jak w temacie z sound i lan on-board, Athlon 1800+, 256 RAM, GF4MX440.
 Z gory dzieki

--
Daniel