Re: problem z wentylem na gf ti 4200 pixelview

Autor: Jerzy (kaban22_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:56:38 MET

Użytkownik "frupel" <frupel1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> mam problem z wentylatorem na mojej karcie graficznej(chodzi baaardzo
> glosno,niedlugo prawdopodobnie w ogóle przestanie dzialac). W zwiazku z
tym
> mam pytanie czy istnieje mozliwosc wymiany systemu chlodzacego karte.(...)

Z powodzeniem zamontowałem system pasywnego chłodzenia firmyZalman
/dwa radiatory +heat pipe/ rzeczywiście załączone większe podstawki
radiatorów ledwie da się zamontowac. Nie ustawiłem żadnego wiatraka, nie ma
artefaktów ale rzadko gram i krótko np 1 h./Athlon 2000+, Abit Kg7, GF 4
4200ti Pixelview etc, w średniej obudowie Enlight. pozdrawiam Jerzy