problem z wentylem na gf ti 4200 pixelview

Autor: frupel (frupel1_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 17:08:04 MET

witam,
mam problem z wentylatorem na mojej karcie graficznej(chodzi baaardzo
glosno,niedlugo prawdopodobnie w ogóle przestanie dzialac). W zwiazku z tym
mam pytanie czy istnieje mozliwosc wymiany systemu chlodzacego karte. w
sklepie komputerowym powiedziano mi, ze jest to niemozliwe z powodu
nietypowego rozstawu i rozmiaru kolków mocujacych. czy to prawda? jesli tak
to czy jest mozliwy zakup od firmy prolink takiego wentylatora, który
pasowalby do tej karty?