Re: ja nie chcę spłonąć!

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 21:59:52 MET

Użytkownik "Malisz" <malisz_at_spameromkategorycznenie.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:c1ifrb$de0$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Od zawsze używam i polecam Enlight. Nie mam innych typów, cena jest zawsze
> wysoka, ale nie zdażył mi się z nimi nigdy żaden wypadek.

A ja przez ostatnie lata miałem CODEGENA 300W i też mi służył
dobrze..... :-)
Ale przy wymianie procka musiałem zamienić na coś większego
kupiłem HuntKey-a bo jest w cichszy od Chifteca...

Nie śmiem go jeszcze polecać bo mam go dopiero niecałe dwa tygodnie,
ale na razie (tfu..., tfu..., ftuuuu) sprawuje się dobrze....

ax