Metlik w glowie - FCPGA i FCPGA2

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:43:36 MET

przeczytalem juz spor archiwum i dodatkowo stronke toms hardware i mam
mentlik.
Wszyscy pisza ze aby umiescic celerona Talatin na plycie z BX potrzebna jest
drobna przerobka przejsciowki slot->fcpga.
wszystko w celu zapewnienia odpowiedniego napiecia zasilania procka,
mianowicie 1.6 V.
Ja sie pytam w jakim celu mailbym to robic na mojej Abit BE6-2 skoro w
biosie jak byk jest mozliwosc ustawiena CPU Core w zakresie 1.3 V do 2 z
czymsc, czyli wspomanianie 1.6 znajduje sie w przedziale.
Wiec pytam sie w jakim celu mialbym wycinac czy tez izolowac nuzki w procku
chcac wzucic talatina na fcpga, no chyba ze podobnie jak ppga fcpga jakis
pin z napieciem powoduje reset procka?
Prosze oswiecie mnie i uporzadkujcie ten mentlik.

Jacek B