Re: Prime95 - jakie ustawienia?

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 18:01:11 MET

Sander wrote:

> Wybierz Torture test, później zaznacz Custom i zaptaszkuj
> 'Run FFT in-place'.
> Minimum to IMHO 2h, ale żeby mówić o pełnej stabilności kompa,
> test powinien chodzić 24h.

Cześc,

Teścik juz przeprowadzony i ku mojemu zaskoczeniu Prime nie wyrzucił
jakiegokolwiek błędu :D
Uprzednio nie dopytałem i szybciutko "poleciałem" torturki na ustawieniach
Custom z "zaptaszkowanym" /Run FFTs in-place/, ufając sugestii Sandera, że
to warto wziąść pod uwagę, ale rzucają sie tam jeszcze w gałki dodatkowe
"custmowe" ustawienia, jak:
Min FFT size (k), domyslnie na 8
Max FFT size (k), na 4096
Time to run each FFT size (min), na 15
Przeczytałem stress info, zaglądałem do readme.txt, i w helpie także byłem,
ale jakoś nie znalazłem pomocy w tym zakresie :( Może mi umknęło.
Do czego te ustawienia służą oraz, czy warto je modyfikować po kątem testu
na stabilność systemu?

PS:
Tak zupełnie na marginesie. Sander, słyszałeś coś o jakiś problemach z
napięciami VDIMM na Abicie IC7/IC7-G?
Ponoć był problem z ustawieniami powyżej 2,8V. Wiem, że od kilku miesięcy w
sprzedaży jest już nowa rewizja tej płyty (jej oznaczenie to bodajże 1.1) z
nowym coolerem na NB, ale czy ona poprawia jakiekolwiek niedostatki i
problemy poprzedniczki? Czy ta płyta miała w ogóle jakieś ukryte wady? :)

Pozdr.,
Kolu