Re: Zasmiecony komputer [lamerskie]

Autor: kalina (erkalina_at_gazeta.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 12:03:56 MET

> 1.czy mozna bez strachu wywalic wszystkie windowsowe TMPy?

tak jak Keruj skrobnął (patrz wyżej)

> 2.Jaki jest dobry program do czyszczenia rejestrow i zbednych plikow?

też szukam dobrego

> 4.Jak skutecznie pousuwac adware?

??
odinstalować?

> 5.Prawdopodobnie czeka go(czyli mnie) reinstalacja Windows (98SE).Na
> tym komputerze jest kupa waznego oprogramowania firmowego.Czy da sie
> reinstalowac system bez zrywania tych wszystkich laczy i koniecznosci
> ponownej instalacji wszystkiego?

Da się, ale przy Win98 to będzie chodziło jakiś... tydzień (jeżeli nie
będziesz - czy tam szef - zbyt dużo na kompie robił)...
polecam skopiować gdzieś dokumenty i format c: (czy gdzie tam masz system),
a potem instalować wszystko od nowa...
w praktyce - cały dzień to zajmuje
jeżeli na prawdę jesteś lamerem to wiedz, że format c: nie da się zrobić z
windowsa - trzeba najpierw zrobć dyskietkę startową...
aha, ważne:
nie tylko dokumenty są istotne, ale i ulubione(!), lista maili i adresów,
kontakty z gg :)...
i zrób sobie listę tych programów do poinstalowania, bo później łatwo coś
przegapić (na nieswoim kompie)
pozdrawiam i powodzenia...
kalina