Zasmiecony komputer [lamerskie]

Autor: KM (mon321_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 11:26:36 MET

Sytuacja wyglada tak, ze niechcacy stalem sie "specem" od komputera
mojego szefa, ktory jest w tych sprawach jeszcze wiekszym laikiem niz
ja.Jego system jest niestabilny, komp coraz wolniej chodzi i czesto
sie wiesza, + problemy ze sterownikiem drukarki.Facet wogole tam nic
nie porzadkowal, defragmentowal od conajmniej roku, tysiace TMPow,
zapchane rejestry.Poniewaz jutro obiecalem mu cos poradzic, mam pytania:

1.czy mozna bez strachu wywalic wszystkie windowsowe TMPy?

2.Jaki jest dobry program do czyszczenia rejestrow i zbednych plikow?

3.Jaki jest dobry program antywirusowy, malo absorbujacy zasoby?

4.Jak skutecznie pousuwac adware?

5.Prawdopodobnie czeka go(czyli mnie) reinstalacja Windows (98SE).Na
tym komputerze jest kupa waznego oprogramowania firmowego.Czy da sie
reinstalowac system bez zrywania tych wszystkich laczy i koniecznosci
ponownej instalacji wszystkiego?

Z gory dzieki za pomoc,
KM